Priser

Priser September-Maj

Måndag-Fredag
08:00-15:00                                       300 kr / timme
Fredag 18:00-24:00                         3000 kr

Hel dag                                        

Måndag-Torsdag                               3.000 kr + moms

Helger
Lördag & Söndag                             1000 kr / timme

Obs. Minst antal timmar 3 timmar / 3000kr

Priser Juni, Juli, Augusti

Måndag-Söndag                               1000 kr / timme

Hyr lokalen hela dagen! Städning ingår!
Tid: 10:00-24:00  (14 timmar)          
Pris: 10.000 kr 

Lägg till dukning för upp till 50 personer!
Pris för hel dag + dukning för upp till 50 personer
12.000kr

Lägg till disk 10kr/person

Lägg till sophantering 10kr/person

Lägg till personal 999kr

Personalen arbetar i 3 timmar på plats under festen! Personalen arbetar med att duka upp maten på buffébordet när cateringen kommer! De serverar maten om ni så vill. De serverar tårta och kaffe, fyller på med dryck,  plockar bort all disk från borden, bär upp all disk till köket. Personalen ser till att toaletten hålls ren under kvällen,
__________________________________________________

Paketpris med proffsig dukning & dekoration!   

I sammarbete med QueenDinaDesign lanserar vi nu 5 olika paket med lokal, dekoration och dukning! Städning ingår i priset! Porslin, bord och stolar ingår i priset!

Obs! Disk och sophantering debiteras separat med 10kr/person pga personalkostnader.


Event som vi erbjuder är:

1.  Bröllop
2.  Förlovning
3.  Hennafest
4.  1-års kalas
5.  Fester såsom 30, 40, 50, 60, 70 års firande


Priser:

1 - 25 personer:         8.000 kr
25 - 50 personer:     12.000 kr
50 - 75 personer:     16.000 kr
75 - 85 personer:        18.000 kr
85 - 100 personer:      20.000 kr



Övriga tjänster

  • Förberedelse, personal dukning och dekoration: 300 kr / timme (Bord, stolar, dukar, porslin, dekoration efter överenskommelse och kundens önskemål.)                                                                          
  • Städning: 1500 kr
  • Diskning:  10 kr / gäst
  • Sophantering:  10 kr / gäst
  • Personal på plats under fest 999kr / 3 timmar (1 personal / 25 gäster)
Om ovannämnda tilläggstjänster inte önskas ansvarar kunden själv för iordningställandet av lokalen under hyrestiden.

Avbokning & Deposition

  • Vid bokning tas en depositionsavgift om 2000kr. Detta är ifall någonting i lokalen går sönder eller förstörs. Beloppet hanteras enklast via swish till nummer 123 434 95 85 och återförs efter eventet då en inventering har gjorts. Ange deposition + eventets datum på din inbetalning.
  • Avbokning måste ske minst 2 månader före eventet för återbetalning av hela fakturan.                            
  • Avbokning måste ske minst 1 månad före eventet för återbetalning av 50% av fakturan.    
  • Avbokning mindre än 1 månad före eventet, ger ingen rätt till återbetalning.
  • Vid sjukdom eller dödsfall, ombokar vi till ett nytt datum.
  • Avbokning- och ombokningsavgift är en administrativ avgift på 450kr.